W tym tygodniu (08.10.2018r. - 12.10.2018r.) dzieci z oddziału IV razem z Panią Klaudią i Panią Sylwią rozmawiały o tym, co jesienią dzieje się w lesie, poznały przy tym budowę lasu. Zajęcia były głównie oparte na ćwiczeniach terenowych opartych na obserwacjach i ćwiczeniach praktycznych dzieci. Na początek razem z Panią Klaudią dzieci wybrały się na wycieczkę do parku, aby mieć możliwość zobaczenia i rozpoznawania nazw drzew. Przedszkolaki na zakończenie wycieczki stworzyły piękną mandalę z zebranych w parku darów jesieni. Dzieci poznały piętra lasu i z przyjemnością dobierały nazwy roślin i zwierząt do odpowiednich warstw lasu. Zajęcia na świeżym powietrzu sprawiły dzieciom wielką radość. W tym tygodniu obchodziliśmy również Dzień Drzewa, z tej okazji dzieci wykonały piękne prace plastyczne, które można podziwiać na naszej grupowej gazetce. Dzieci poznały również technikę frottage-u i stworzyły piękne liście.
Pani Sylwia przygotowała na zajęcia matematyczne leśne pudło sensoryczne, z którego dzieci wyszukiwały ukryte tam skarby, następnie je przeliczały
i porównywały ich liczebność.
W tym tygodniu (08.10.2018r. - 12.10.2018r.) dzieci z oddziału IV razem z Panią Klaudią i Panią Sylwią rozmawiały o tym, co jesienią dzieje się w lesie, poznały przy tym budowę lasu. Zajęcia były głównie oparte na ćwiczeniach terenowych opartych na obserwacjach i ćwiczeniach praktycznych dzieci. Na początek razem z Panią Klaudią dzieci wybrały się na wycieczkę do parku, aby mieć możliwość zobaczenia i rozpoznawania nazw drzew. Przedszkolaki na zakończenie wycieczki stworzyły piękną mandalę z zebranych w parku darów jesieni. Dzieci poznały piętra lasu i z przyjemnością dobierały nazwy roślin i zwierząt do odpowiednich warstw lasu. Zajęcia na świeżym powietrzu sprawiły dzieciom wielką radość. W tym tygodniu obchodziliśmy również Dzień Drzewa, z tej okazji dzieci wykonały piękne prace plastyczne, które można podziwiać na naszej grupowej gazetce. Dzieci poznały również technikę frottage-u i stworzyły piękne liście.Pani Sylwia przygotowała na zajęcia matematyczne leśne pudło sensoryczne, z którego dzieci wyszukiwały ukryte tam skarby, następnie je przeliczały i porównywały ich liczebność.